Ngeehhh....Its me...Fran!!!

Ngeehhh....Its me...Fran!!!

Sunday, October 10, 2010

Kenapa saya tidak sedar selama ini kamu menyimpan perasaan tidak suka dengan saya? Berat sangat kah salah saya? Kenapa tidak terus-terang cakap dengan saya? Kenapa mesti beri pada orang lain untuk sampaikan pada saya? Selama saya bersama kamu, saya sangkakan kamu baik-baik saja dengan saya tapi saya silap, dalam diam kamu sembunyikan perasaan tak suka...Saya terkilan dengan apa yang saya terima hari ini... siap dengan mesej seolah-olah tidak mahu jumpa saya lagi... seolah-olah saya "dihalau"... dengan mesej yang seperti ini " jangan kamu lepak rumah kami lagi, kami tak suka kamu pergi rumah kami lagi..." hina sangat kah saya sehingga sampaikan saya pesanan seperti itu? Kenapa tidak dari dulu kamu beritahu saya yang kamu tak suka? Kenapa jadi hipokrit dengan saya sedangkan di depan saya nampak sangat kamu layan saya dengan baik...jangan tipu saya...kamu tahu saya berperangai jenis apa...kamu tahu saya open-minded, kenapa tak cakap terus-terang dengan saya???? kenapa kamu seperti itu ya? saya akui memang saya selesa dengan kamu semua... gembira sangat dengan kamu...tapi dalam diam kamu buat saya macam ini...sembunyi itu ini dari saya... "merajuk" bukanlah satu kegemaran saya...dan saya tak berperasaan begitu pun...cuma sekarang saya benar-benar terkilan dan tidak sangka kamu seperti "ada dua"...baiklah...saya minta maaf sekiranya saya banyak buat salah dengan kamu semua...waktu saya kurang ajar, memaki sana sini, buat kamu tak selesa dan semuanya... maklumlah dunia saya tidak macam kamu...dunia saya "luar dari bulatan"...bukan seperti kamu yang hanya di dalam...faham tidak faham, terpulanglah ya...umur saya walaupun belum masuk 20 tahun tapi jangan sangka pengalaman hidup saya seperti dalam lingkungan umur itu... maaf tidak balas mesej segala dari kamu dan tidak jawab panggilan kamu...dah tiada apa yang perlu dibincangkan lagi...saya tidak dapat terima apa yang saya dapat tahu hari ini...apa-apa pun, maaf sekali lagi...jaga diri baik-baik ya...gurau-senda dari saya selama bersama kamu semua harap tidak diambil serius...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment