Ngeehhh....Its me...Fran!!!

Ngeehhh....Its me...Fran!!!

Saturday, November 13, 2010

Bosannya saya kalau perkara seperti ini kerapkali terjadi...kenapa mesti kamu buat keputusan macam itu ya? Umur kamu dah mencecah 30 tapi pemikiran kamu seperti kebudak-budakan... kamu sangka mudah sangat nak terima orang yang kita tak ada perasaan langsung? Kamu sangka saya jenis yang inginkan wang, kesenangan segala? Tolonglah faham ya...saya bukan tertarik dengan semua itu...kamu sekaya mana pun, saya takkan terima...saya bukan mata duitan...saya cuma akan bersama orang yang saya sayang, saya suka, dan yang saya rasa selesa bila bersama...Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya...tak perlulah kamu nak buat keputusan nak putuskan hubungan sebagai kawan dengan saya gara-gara saya tak dapat terima kamu jadi pasangan hidup saya saja...benda ini kecil saja...kamu kata kamu tak dapat nak lupakan saya, terlalu sayang saya dan suka saya, saya faham bagaimana perasaan kamu, tapi perasaan itu tak boleh dipaksa beb...saya pun pernah menyukai dan sayang dengan seseorang seperti kamu juga...tapi ada masanya kita perlu menyerah beb...lepaskan saja...bukannya nak sakit hati, cemburu segala....kamu siapa nak halang saya bersama dengan teman hidup saya???? siapa???!!!!! Jangan nak persoalkan dan ungkit segala apa yang kamu pernah bantu saya...saya hargai apa yang kamu buat...tapi biarlah apa yang kamu lakukan itu dengan ikhlas...jangan mengharapkan pembalasan yang lebih dari saya...apa yang kita buat dalam hidup, jangan harapkan pembalasan...lagi-lagi perkara berkaitrapat dengan hubungan percintaan...karana semua itu Tuhan yang tentukan beb...kamu tahu kenapa saya masih mampu bertahan? sebab kepercayaan saya bahawa semua yang berlaku ada hikmahnya...saya tidak terima kamu mungkin sebab kita memang tiada jodoh dan mungkin juga kamu akan dapat seseorang selain dari saya...times goes by and everything changes beb...saya akan cuba balas kebaikan kamu sekiranya itu yang kamu mahu saya lakukan...I don't even want you said anything bullshit about me...and for your information, I really love him...don't ever give me a shit in my relationship with him...You thought only you have the special feeling on me? No...You're definitely wrong beb...There's others...many of them...I can't make them stop loving me because that's the way they feel, and so are you...and they too can't stop me from refused to love them because that's the way I feel...and so are you beb...You must understand that beb...the point is please give me to gain my life back with someone I love...You know I hurt enough...

No comments:

Post a Comment